Saturday 22 November 2014

BLOG YANG DAH BERHABUK..

Assalamualaikum..
Ya Allah dah berdebu dan berhabuk dah barangkali blog aku nie.Lama sungguh dah tak jenguk..entah apa khabar agaknya masihadasinar nie..ke dah tak bersinar..kui3
Tak tahu kenapa,tetiba malam ni rasa macam rugi kalau aku tak tulis apa yang berlaku dalam kehidupan seharian aku sekarang.Kalau tak tulis konfem aku akan lupa apa yang dah berlaku.Dan tak dapat la nak korek balik nanti pengajaran2 dan pengalaman daripada peristiwa2 itu.

Ya Allah kenapalah aku rasa hidup aku ni terlalu sibuk?Nama je duk KL tapi macam sama je dgn time duduk kulim dan kepala batas..Langsung x berkembang.Boleh kata xpenah pegi mana2..eh2 bukanlah xpenah tapi jarang sangat2.Bukanlah maksud aku nak keluar pegi berfoya2 tapi at least jalan la tengok dunia sikit mak cik oiii..Aku ni sebenarnya sibuk dengan apebende hah?aku pun x tahu tapi aku rasa banyak sangat benda nak kena buat.Kepala ni berserabut!!!

Ehm,,even tahu banyak keje tapi semua keje macam xde progress je.Satu kelemahan aku yang aku dapat detect adalah suka menangguhkan kerja.Dan lagi dasyat aku suka buat kerja yang tak penting dulu..eh2 bukanlah x penting tapi tak segera.Kalau benda yang segera tu aku suka buat last minute.Terok kan,,ehm tapi susah la nak ubah..Contohnya lah kan,,kalau nak exam aku suka tinggal part drugs2 yang kena hafal tu last skali..Kononnya la kalau hafal last minute lagi cepat la aku boleh ingt sebab time tu mood exam tersangat lah membara..Tapi kebiasaannya mesti aku end up dengan langsung xsempat nk hafal semua drugs2 tu..Ehm tinggal seminggu je lagi nak EOM respiratory..Aku nie masih duk pening2 part fisio..part lain entah kemana..Harap2 la sempat nk cover semua.ehm okeylah .Harap lepas ni aku rajin nk update  blog ni .bye assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment